הדרכה: שימוש בתוכנת מועדון לקוחות בקופה של לינט

תוכנת מועדון לקוחות-מדוע צריך אותה?

כל מי שלמד קצת שיווק יודע שמועדון לקוחות הנו מכפיל כולח של כל עסק המוכר ללקוח הסופי ובמיוחד עסקים קמעונאיים על ענפיהם. תוכנת מועדון לקוחות המכבדת את עצמה תכיל כלים רבי עוצמה לשימור לקוחות שכבר רכשו בעבר (צבירת נקודות, הטבות יום הולדת וכדומה) וגם כלים לדיוור במייל ובסמס ללקוחות וללידים על מנת להגביר מכירות.

לאילו תוכנות מועדוני לקוחות קופות לינט יודעות להתממשק?

נכון להיום קופות לינט יודעות להתממשק אל 3 תוכנות לניהול מועדוני לקוחות, כל אחת לפי יכולותיה, תכונותיה ומחיריה (מחיר תוכנת ניהול מועדון הלקוחות נקבע על ידי בתי התוכנה שפיתחו אותם וכך גם גביית התשלום עליהם). אנו בלינט , איננו גובים תשלום על הממשק אל תוכנות אלה. להלן שלש התוכנות עם קישור לאתר של כל אחת מהן:

איך משתמשים במועדון הלקוחות בקופות לינט?

כאשר מנוי תוכנה וקופה בלינט מחוברים לאחת מתוכנות מועדוני הלקוחות אליהם אנחנו יודעים להתממשק, ישנם שני מסכים שמתווספים לתהלילך המכירה בקופה. להלן הסבר על תפקודי שני מסכים אלה:

  • מיד לאחר זיהוי לקוח: מוצגות ההטבות שמגיעות לו לקופאי, במידה ואכן מגיעות לו הטבות. הזיהוי יכול להתבצע בעזרת כרטיס מגנטי או הקלדת מספר הטלפון של הלקוח. מטרת מסך זה: לתת לקופאי כלים לשכנע את הלקוח לרכוש עוד מוצרים על מנת “לנצל את ההטבות המגיעות לו”.
  • מיד אחרי שהקופאי בוחר באנמצעי תשלום על מנת לעבור לגביית התשלום על סל הקניות, מגיעים למסך מימוש ההטבות: במסך זה גם מוצגות כל ההטבות המגיעות ללקוח בתוספת האפשרות של הקופאי לבחור מה לממש מתוך ההטבות התבורות (בהתיעצות עם הלקוח כמובן).

    אפשר להקים חבר מועדון מתוך ממשק הקופה באותה הקלות בה מקימים/מעדכנים לקוח בקופות לינט. הלקוח שלנו, המנוי על לינט, קובע האם החברות במועדון הלקוחות שלו היא בתשלום או בחינם (בהתיעצות עם נציג/ת תוכנת ניהול המועדון).

    נגישות
    לייעוץ ישיר
    ייעוץ ישיר
    הרשמה