בקשת תמיכה לינט

מדריך למשתמש-לינט

בקשת תמיכה. למסך זה ניתן להגיע דרך תפריט הגדרות (סמליל גלגלי שיניים בפינה שמאלית עליונה)->סמליל I באנגלית->בחירת “בקשה לתמיכה” בתפריט או לחילופין בחירת קיצור דרך “תמיכה” מבין קיצורי הדרך שבמסך הבית (דשבורד) של התוכנה.

דווח על תקלה במסך זה משגר מייל לצוות התמיכה של לינט ומפעיל מנגנון של ניהול קריאת שרות.

יש לפרט את מהות התקלה במירב הפרוט האפשרי ולהקדיש כמה דקות על מנת להבהיר בדיוק: מה ניסית לעשות? באיזה מסך של התוכנה? מה היית מצפה לקבל? ומה קיבלת בפועל?

בסיום הזנת הטקסטים בשדה הנושא ובשדה התאור יש ללחוץ על כפתור “שלח”. חובה גם למלא מס’ טלפון על מנת שנוכל לבצע בירור טלפוני נוסף במקרה שהבעיה אינה מובנת מהתיאור.

מסמך זה נכתב ונערך על ידי ארי בן חור. כל הזכויות שמורות למחבר ®™© All Rights Reserved . אין להעתיק, לצלם, לפרסם את הנאמר במסמך זה בכללותו או בחלקים ממנו ללא קבלת אישור מבעל הזכויות מראש ובכתב

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה