תוכנת ניהול מלאי 

מחפשים תוכנה לניהול מלאי בעסק? לא צריך לרכוש תוכנה נפרדת – מודל ניהול המלאי והרכש של לינט עושה את העבודה.

מודל ניהול המלאי כבר משולב בצורה מלאה במערכת הנהלת החשבונות, ומציע פתרון מקיף ואינטגרטיבי לניהול מלאי בעסק שלכם. המודל זמין ממסלול ה-PRO ומעלה, ומשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לאפשר לכם לנהל את המלאי בצורה מסודרת ופשוטה.

ניהול מלאי עם לינט

תהליך ניהול הרכש עם לינט מבטיח שהזמנות הרכש שלכם יהיו מדויקות ומסודרות, מה שמקטין את הסיכון לטעויות ולאי-הבנות עם הספקים. לאחר שהסחורה מתקבלת במחסן, ניתן להמיר את הזמנת הרכש לתעודת כניסה למלאי בצורה מהירה ויעילה. המערכת מאפשרת גם לבצע שינויים בכמויות או במרכיבים בזמן ההמרה, כך שתוכלו להתאים את המלאי למציאות בשטח.

ניהול רכש מסודר

בהפקת הזמנות רכש מסודרות לספקים המיועדות למנוע טעויות ואי הבנות משני הצדדים. לאחר קבלת הסחורה ניתן להמיר את הזמנת הרכש לתעודת כניסה למלאי במהירות וביעילות, תוך אפשרות לשנות כמויות ומרכיבים תוך כדי המרה בין הזמנת הרכש ותעודת הכניסה למלאי, אם היו כאלה.

התוכנה יודעת לנהל מלאי רגיל ומלאי מורכב:

ניהול מלאי כמותי רגיל: מתאים לפריטים זהים שאין הבדל ביניהם, כמו מוצרים סטנדרטיים.

ניהול גרסאות למוצרים: מיועד למוצרים שיש להם גרסאות שונות של אותו דגם, כמו בגדים במידות וצבעים שונים. ניתן גם להגדיר את המאפיינים של כל גרסה. להסבר המלא על ניהול גרסאות למוצר, לחצו כאן.

ניהול מספרים סידוריים: מעקב אחר כל פריט לפי מספר סידורי ייחודי, המאפשר לדעת בדיוק היכן כל פריט נמצא ומה התנועות שהוא ביצע לאורך הזמן.

לוגו קופה רושמת LinetPos

 

ניהול תנועות מלאי

תנועות מלאי מתבצעות בלינט באמצעות שני סוגי מסמכים:

1. מסמכים ייעודיים לניהול מלאי

    • תעודת כניסה למלאי
    • תעודת יציאה מהמלאי
    • תעודת העברה בין מחסנים

בתעודות ניהול מלאי אלו משתמשים כאשר תנועת המלאי אינה משולבת בביצוע תנועה חשבונאית/כספית והיא נטו העברת חפץ ממקום למקום ללא שום משמעות כספית/חשבונאית.

2. מסמכים חשבונאיים

    • מוציאים פריטים מהמלאי: תעודת משלוח, חשבונית מס, חשבונית מס קבלה, חשבונית עסקה. ישנם מיקרים חריגים בהם חשבונית גם מכניסה מוצרים למלאי אם כמות הפריטים מופיעה במספר שלילי.

    • מכניסים פריטים למלאי: תעודת החזרה (מסמך), רישום הוצאה, רישום נכס (רישומים חשבונאיים ללא מסמך). גם כאן: מספר שלילי בשדה כמות פריט יעשה פעולה הפוכה, יוציא מהמלאי במקום להכניס למלאי.

מצבי מלאי אפשריים לפריטים ומשמעותם

כל פריט בתוכנת לינט ניתן לשיוך לאחד משלושה סוגי/מצבי מלאי:

  1. ללא ניהול מלאי: פריטים שאינם נספרים כלל לצורכי ניהול מלאי, כמו מסמרים. כאשר מפיקים מסמך מכירה/תעודת מלאי הכוללים פריט שמוגדר כך (ללא ניהול מלאי), התכנה לא תבצע תנועת מלאי עבור אותו פריט שמופיע במסמך.

  2. מלאי כמותי: פריטים שכמותם נמדדת ביחידות, יחידות משקל, יחידות מידה וכדומה. כאשר מפיקים מסמך מכירה/תעודת מלאי המכיל פריט מסוג זה אפשר לקבוע לו יחידות מידה (לדוגמה: ק”ג או מטר) ולבחור כמות יחידות מידה.

  3. מלאי סדרתי: פריטים מאותו סוג, כאשר לכל פרט בודד קיים מספר מזהה סדרתי ייחודי, לדוגמה: אקדח. כאשר פריט מסוג זה נבחר במסמכי מכירה או בתעודות מלאי למיניהם, אין אפשרות לקבוע כמות באופן שרירותי אלא ניתן רק לבחור מספרים סידוריים ספציפיים מתוך רשימת הפריטים שנמצאים במלאי. ניתן לבחור מספרים סדרתיים בודדים אחד אחרי השני ו/או לבחור טווח מספרים סדרתיים.

    הרם את הסגנון שלך עם צמידי שעון חכם: בן הזוג המושלם לכל אירוע https://www.smartwatchesarmbaender.de/. גלה את הרצועה המושלמת לכל אירוע! אידיאלי עבור אנשים עם ידע טכנולוגי המחפשים גם פונקציונליות וגם אופנה.

פריטים חדשים נוצרים כמלאי כמותי בברירת מחדל גם כאשר הם נוצרים ביצירה מהירה במסך יצירת מסמך וגם במסך יצירת פריט עם פרטים מלאים דרך תפריט מלאי->פריטים->צור פריט חדש.

שיוך פריט לסוג מלאי מתבצע ב: תפריט ימני עיקרי->מלאי->פריטים->בשורת הפריט הרלוונטי, לבחור עיפרון כתום לעריכה->כרטיסיית “נתוני מלאי”->שדה “סוג מלאי”.

תוכנה לניהול מלאי

דוחות מלאי

ישנם ארבעה דוחות עיקריים הקשורים למלאי, המאפשרים לכם לקבל מידע מפורט ומדויק על מצב המלאי בעסק:

  1. דוח מלאי לפי מחסן בודד: נמצא בתפריט עיקרי ימני->מלאי->מחסנים->כפתור ירוק עם משאית לבנה בשורה של המחסן הרלוונטי שרוצים לבדוק.

  2. דוח תנועות לפי מחסן בודד: נמצא באותו מקום כמו דוח המלאי, כפתור כחול עם חיצים לימין ולשמאל בשורה של המחסן שרוצים לבדוק בו תנועות.

  3. דוח תנועות מלאי כללי לכל המחסנים: נמצא בתפריט ימני עיקרי->דוחות->תנועות מלאי.

  4. דוח מלאי כללי בכל המחסנים: נמצא בתפריט עיקרי ימני->דוחות->מלאי

בתוכנת ניהול המלאי של לינט, ניתן לבצע התאמה אישית של הטורים המוצגים בטבלה בכל אחד מהדוחות הללו, כך שתוכלו לקבל את המידע הרלוונטי ביותר.

התממשקות עם מערכת וורדפרס – Woocommerce

המערכת שלנו מתממשקת בצורה נהדרת עם חנויות מקוונות המבוססות על וורדפרס Woocommerce. יצרנו עבורכם תוסף (פלאגין) Woocommerce שמאפשר את החיבור ללא צורך בידע תכנותי. הכל פשוט, קל ואוטומטי.

ניהול מחסן ממוחשב

באמצעות התוכנה תוכלו לנהל את המלאי שלכם ולסדר אותו לפי מחסנים, לבצע תיעוד של העברות ממחן למחסן וכמובן לעדכן את המחסנים בעת ביצוע תעודות כניסה ויציאה מהמלאי. בנוסף לכך, תוכלו להפיק דו”חות מפורטים על תנועות המלאי במחסנים.

ועוד המון כלים לניהול מלאי מחכים לכם בלינט

מערכת ניהול המלאי שלנו מציעה עוד שפע של כלים מתקדמים שנועדו לפשט את תהליכי הניהול שלכם ולשפר את היעילות התפעולית. בין הפיצ’רים בתוכנה תוכלו למצוא ניהול הזמנות מתקדם, תחזיות מדויקות של ביקוש, דוחות בזמן אמת, ואינטגרציות חלקות עם מערכות קיימות.

כל זאת כדי לאפשר לכם להתמקד במה שחשוב באמת – הצמיחה העסקית ושיפור חוויית הלקוח. אנחנו מזמינים אתכם לנסות את המערכת לניהול העסק ולהתחיל ליהנות מהיתרונות של ניהול מלאי חכם ואפקטיבי. לפרטים נוספים התקשרו: 072-271-1800

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה