חתימת לקוח על חשבונית/תעודת משלוח-מי צריך את זה?

סיפקת סחורה ו/או ביצעת עבודה ללקוח? על מנת למנוע אי הבנות ומחלוקות, מומלץ להחתים אותו על מסמך שמעיד שהוא קיבל ממך את המוצרים/השרות שסיפקת.בלינט אפשר להחתים את כל סוגי המסמכים (למשל: חשבונית מס/תעודת משלוח/חשבונית עסקה) כחלק משלבי ההפקה שלהם. כך, הלקוח חותם על מסמך שבו מפורטים הפריטים שסופקו בנוסף להצהרה שקיבל לידיו את הפריטים הללו.

כך, במועד פירעון החשבונית וקבלת התשלום, הסיכוי להכחשת ביצוע העסקה מצדו נמוכה עד אפסית.
בצירוף הזמנת מכירות חתומה, המעגל נסגר הרמטית ואזי, אי תשלום או עיכוב התשלום הם עילה מספקת לפנייה ישירה להוצאה לפועל לצורך גביית התשלום, במסלול חסכוני ועוקף תביעה בבית משפט.

בלינט, כל סוגי מסמכי המכירות והרכש ניתנים להחתמה .

חשבונית חתומה ע"י לקוח

איך מחתימים לקוח על חשבונית?

שלב ראשון: עם סיום הכנת המסמך להפקה, בוחרים “החתמת לקוח”

מסך מחשב

מכשיר נייד

    מעוניין להתנסות במערכת? השאר פרטים ונציג יחזור אליך

    או חייג : 0722711800

    שלב שני: מציגים החשבונית ללקוח לבדיקה ולוחצים על כפתור “הוספת חתימה”

    מסך מחשב

    מכשיר נייד

    שלב שלישי: הלקוח חותם ואנחנו מדפיסים או שולחים את החשבונית במייל

    מסך מחשב

    מכשיר נייד

    נגישות
    לייעוץ ישיר
    ייעוץ ישיר
    הרשמה