זמין, אצלנו בלינט: תמיכה במייל וגם בטלפון

מנויי חבילות הענן GOLD ו-PRO, זכאים לקבל תמיכה במייל ובטלפון ללא עלות.

רצוי לשלוח את בקשת התמיכה מתוך התוכנה, מכפתור "תמיכה" בקיצורי הדרך שבמסך הדשבורד (ראה/י תמונה משמאל), מכיוון ששליחת בקשה בצורה זו היא הנוחה ביותר למשתמש וגם מסייעת לנו בפתרון הבעיה בכך שהיא מצרפת אוטומטית נתונים על אירועים שקרו בתוכנה בסמוך להופעת הבעיה.

*מנויי מסלול BASIC יכולים לקבל תמיכה טלפונית תמורת תשלום. החיוב הינו לפי שעות עבודה (240 ש"ח לשעה + מע"מ-מינימום תשלום : שעה אחת).  .