תוכנת ERP-יתרון לסטארטאפ

מדריך למשתמש-לינט

אם הנך סטארטאפיסט מתחיל כדאי לדעת כי ישנה חשיבות רבה לניהול העסק באמצעות תוכנת ERP מקצועית. ישנם יזמים יצירתיים ובעלי רעיונות מצוינים בעולם ההייטק, אך רבים מהם לא מצליחים להמריא כי אין בידיהם כלים וידע לנהל חברה בצורה נכונה. אנשים שחושבים על פתיחת סטארט אפ, במיוחד צעירים, מתרכזים מאוד בפיתוח של הרעיון ולעיתים לא שמים לב לניהול של הכספים בעסק, לכמות ההלוואות שהם לוקחים ולתזרים המזומנים שלהם. רבים כל כך ממוקדים בניסיון לפתח את הרעיון בצורה הטובה ביותר ולהגיע לחלום האקזיט, שהם שוכחים כי בסופו של דבר השמן שיניע את הגלגלים במכונת הסטארטאפ הוא כסף, והם חייבים להתנהל בצורה נכונה מבחינה פיננסית ואף להתאים את עצמם לתקנות המסים ולרגולציה בכדי לא רק להפעיל כראוי את העסק אלא גם על מנת לא להיחשף לתביעות וצעדי ענישה בנושאי מיסוי.

מעקב נוח יותר אחר הכנסות והוצאות

אחד היתרונות הגדולים של תוכנת ERP מקצועית לניהול העסק הוא שתוכנה כזו מאפשרת לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות בחברה בצורה טובה ונוחה יותר. אם רוצים להשקיע את כל הכוח והמחשבה שלכם בפיתוח הסטארטאפ, תכנה כזו תבצע עבורכם את המעקב ודרכה תוכלו להיות מעודכנים ולנהל את הסטארטאפ בצורה נכונה מבחינה פיננסית.

למעשה, תכנה כזו תעניק לכם אפשרות להשקיע יותר זמן בפיתוח הסטארטאפ שלכם, ופחות בעניינים ניהולים אשר יכולים לגזול זמן יקר כמו הכנת דוחות ודיווחים שונים, מעקב אחר כספים, פרוייקטים ועוד.

הצגת הסטארטאפ בפני משקיעים

כל סטארטאפ זקוק למקורות מימון בכדי להחזיק מעמד ולהתפתח היטב, ולכן כל סטארטאפיסט יודע כי יהיה עליו לגייס משקיעים לטובת הסטארטאפ שלו על מנת שיוכל לנהל אותו כראוי. לכן, אם אתה רוצה להראות כמו בעל סטארט אפ מקצועי ולהציג עסק רציני שימשוך יותר את המשקיעים, השתמש בתוכנת ERP לניהול העסק. תכנה כזו תאפשר לך להפיק כל דוח שהמשקיע יבקש בתוך דקות ספורות, היא תאפשר לך להציג את הנתונים השונים על העסק בצורה נכונה ומדויקת ובכלל, תציג אותך באור חיובי מול המשקיעים. היא תראה להם שאתה אדם רציני שאכפת לו מהסארטאפ ומשקיע בעבודה קפדנית ומקצועית על מנת לפתח את הרעיון ולהביא אותו לפסגות ההצלחה אליהן אתה שואף להגיע.

איך לבחור את התכנה הנכונה?

היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב מאוד של תוכנות לניהול עסק ולכן לפני שאתם בוחרים תכנה כדאי שתבדקו אותה היטב כך שתהיו בטוחים כי היא מתאימה לסטארטאפ שלכם ומציעה את כל מה שאתם זקוקים לו. לכן התחילו קודם כל בקבלת המלצות וחוות דעת מסטארטאפיסטים אחרים שאתם מכירים. בקשו מהם מידע על התכנה איתה הם עובדים והכינו רשימה של כמה תכנות מומלצות שיכולות להתאים לכם. לאחר מכן כדאי לקבל את התכנה לניסיון (רוב החברות מעניקות ניסיון של 30 יום) ובתקופה הזו לבחון את הפעילות של התכנה, נוחות העבודה איתה וההתאמה שלה לעסק שלכם.

מידע נוסף שיכול להיות רלוונטי עבור סטארטאפיסט מתחיל בישראל תוכלו לקבל כאן.

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה