פרילאנס הוא מי שאוהב להיות אדון לעצמו. לעשות את מה שהוא אוהב, שהוא טוב בו ומוכשר, אבל בלי שבוסים או מנהלים “יעמדו לו על הראש”. כדי להיות פרילאנס צריך אופי של עצמאי, מעבר למקצועיות ולכשרון.

פרילאנסים הם אנשים שבוחרים עם מי לעבוד ועם לא, כשהם יכולים להרשות לעצמם. מנהלים לעצמם את הזמן ואת המשימות ויכולים לחסוך מזאבים רבים והוצאות קבועות של ניהול עסק.

במאמר הזה נפרט את הצעדים בדרך להיות פרילאנס ואיך להצליח. בכל מקרה כדאי לצאת לדרך עם תוכנה מתאימה ,למשל חשבונית ירוקה, שתסייע לכם בהתנהלות הפיננסית.

מה צריך לעשות כדי להיות פרילאנס?

לפעמים מחליטים לעבור להיות פרילאנסים, אחרי שנים של עבודה כשכירים. לפעמים זה פשוט קורה. מתחילים להגיע לקוחות, אוהבים את השירות שלכם, מסכימים למחיר, לקוח מביא לקוח ופתאום אתם פרילאנסים.

כשמשלמים לכם, אתם צריכים לתת חשבונית. אבל עוד לא פתחתם תיק במע”מ ובמס הכנסה? אם החלטתם שזו הולכת להיות הדרך שלכם לטווח ארוך, אתם צריכים להתנהל נכון עסקית, למשל עם חשבונית ירוקה, כלכלית ושיווקית.

כדי לייצר את העבודה לעצמך כפרילאנס, אתה צריך לדעת לשווק את עצמך. חובה לבלוט ולהדגיש את היתרונות שיש לך על המתחרים שלך. חשוב גם להפגין מקצועיות. עמידה בזמנים, השקעת מאמצים בפרויקטים שאתה לוקח על עצמך, ידיעת כל הפרטים ושליטה בחומר, אדיבות ושירותיות ולבסוף, ארגון.

עסק מאורגן ייתן לכם שקט נפשי. התקנת תוכנה להנהלת חשבונות והפקת חשבוניות כגון חשבונית ירוקה תסייע לכם לדעת כל הזמן מה קורה בעסק שלכם, להפיק חשבוניות בזמן ללקוחות ולהתנהל נכון מול רשויות המס.

ענייני כספים

הרעיון הוא שאתם תתעסקו במה שאתם יודעים וטובים בו ומישהו אחר יטפל עבורכם בענייני הכספים. ולא, הכוונה היא לא לקחת רואה חשבון ולהגדיל הוצאות. יש כיום בשוק תוכנות לניהול העסק שיכולות להוריד מכם הרבה התעסקות.

כל מה שקשור לניהול מלאי, הנהלת חשבונות, תיעוד המחזור העסקי, הפקת חשבוניות ועוד, תוכלו למצוא בתוכנות אלו.  חשבונית ירוקה מאפשרת לכם גם לחסוך בנייר והתעסקות ידנית עם שליחת החשבוניות וגם להרוויח את הניהול הפיננסי של העסק בצורה מסודרת.

המעבר לעולם הדיגיטלי מאפשר לפרילאנסים התמודדות הרבה יותר קלה ומוצלחת על-ידי ייעול התהליכים ופינוי הזמן לקידום העסק והובלתו. קופה רושמת מאפשרת תשלומים בבית העסק לצד דיווח בזמן אמת לתוכנת הנהלת חשבונות ותוכנת ניהול מלאי.

מקצוענות והתנהלות נכונה כפרילאנסים

כפרילאנסים אתם עושים הכל מהמשרד שלכם, מהבית או מבית קפה. משווקים את העסק שלכם, מוכרים, מתנהלים מול הלקוחות ועושים את עבודת הגבייה והמזכירות. מפעל של איש אחד.

ביעילות, במסירות ובמקצוענות תוכלו להגיע רחוק ועם התנהלות כספית מסודרת באמצעות חשבונית ירוקה. פנו ללינט לקבלת פתרונות והמלצות.

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה