כולם שואפים לפתרון הטוב ביותר עבור העסק שלהם, אם פעם נהוג היה לחשוב כי קופה רושמת שימשה עובד אחד שהרי היום היא יודעת ויכולה לנהל גם את העסק שלכם. אז מה קופה רושמת יכולה לעשות ומה יידרש מכם לעשות בנידון? 

במיוחד עבורכם כל הכללים שיהפכו את הרכישה שלכם לנכונה ואפקטיבית לטווח הארוך ביותר. צריכים קופה חדשה שתעשה הרבה יותר מהוצאת קבלות או דוחות כספיים? הנה כל הכללים שחשוב שתיישמו לפני שאתם רוכשים את הקופה המתאימה. 

קופה רושמת – מעבר לקבלה או מסירת תשלום 

כפי שהבנתם, בעבר נהוג היה לחשוב כי קופה רושמת משמע קופה שגובה את הכספים מהלקוחות ומחזירה להם על פי הנדרש. כיום הקדמה מביאה מערכת אחת שיודעת ויכולה לבצע עבורכם כמה וכמה פעולות יחד והתוצאה? חסכון בכוח אדם ויעילות יתר יותר מתמיד, לא מבינים במה מדובר?

קחו לדוגמא את הדוחות המוגשים בתקופה קבועה לרשויות המס, עד כמה זה קריטי עבורכם? האם שמעתם בעבר על טעויות שאנשים או רואי חשבון ביצעו נוכח העברת מידע שגוי? כשמדברים על רשויות המס חשוב ביותר להתנהל בצורה המדויקת ביותר היות וגם טעויות אנוש לא תתקבלנה בברכה. 

רוצים להימנע ממצבים אלו? הנה עוד סיבה מדוע גם אתם צריכים לצרף לכוחותיכם קופה רושמת אחת שיודעת ויכולה לשמור ולהוכיח התנהלות פיננסית תקינה בסביבת הארגון שלכם. 

הקשר בין סביבה פרודוקטיבית לבין רכישת קופה רושמת שעושה את ההבדל 

המון עסקים בארץ וברחבי העולם הבינו כבר לפני שני עשורים כי את תפעול האדם תחליף מכונה אחת שיודעת ויכולה לעשות את הכול בדיוק רב. וכך גם קופה רושמת שלא רק רושמת את ההוצאות וההכנסות אלא יודעת לבצע סליקת אשראי באחריות רבה ובו זמנית לאותת שמוצר כזה או אחר חסר במלאי. 

בוחרים קופה רושמת וחשוב לכם לנהל את הארגון בצורה הטובה ביותר ולצד שקיפות מלאה? בשלב זה אתם חייבים למצוא קופה רושמת שלא רק תדע להציג את כל העסקאות שביצעתם אלא תאסוף דוחות מכירה ותאחסן אותם בזמן אמת.  

כמו כן, קופה רושמת שעומדת בכל כללי הברזל מדברת גם על היכולת להפוך לקוחות מתעניינים ללקוחות קונים לטווח הארוך. באמצעות המידע אותו תאסוף הקופה יהיה ניתן לצור ולשמור על קשר עם לקוחות, להתעניין ולשמור על החוט המקשר שבסופו תוכלו גם אתם להעצים את רף המכירות שלכם לבלתי היכר. 

בסיכומו של דבר קופה רושמת מזמן שאינה רק רושמת הכנסות או ההוצאות אלא מתעדת כל דבר ואף יכולה לשמר ולהגדיל את רף הלקוחות שלכם מבלי לשכור את שירותיהם של העובדים הנוספים- מצאתם את כל כללי הברזל? עכשיו כל מה שנשאר זה לצאת ולממש את הרכישה שתשמור על הקיים ותייצר עבורכם את השינוי הטוב ביותר בסביבת הארגון. 

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה