כולם שואפים לתנאי סליקה שיהפכו את הפעילות בעסק לבטוחים ביותר-  פתרונות הסליקה המתאימים ביותר לעסק שלכם!  במיוחד עבורכם במאמר זה נספק לכם כמה מונחים באשר לבחירת שיטת הסליקה הטובה ביותר- זו שתייעל את העבודה בארגון ובו זמנית תאפשר לסיים את כל המטלות בדיוק בזמן שהקצבתם לעצמכם מראש.

כאן ועכשיו ניתנת לכם ההזדמנות להשיג את שיטת הסליקה התקינה ביותר הן במקום העבודה והן אל מול רשויות המס וכל הקשור בכך. רוצים לדעת כמה זה קל? הנה כמה דברים אודות שיטת הסליקה הנכונה לעסק שלכם. 

מה צריך לדעת לפני שבוחרים סליקת אשראי בעסק?

לפני שאתם מספקים לעצמכם פתרון סליקת אשראי בעסק ראוי שתבינו את המשמעויות המסתתרות מאחורי כל דבר ודבר. כיום קיימות לא מעט חברות שמטרתן לספק לכם גישה מאובטחת וקלה גם דרך האינטרנט. בין החברות הנ”ל ניתן למצוא את חברת זדקרדיט, טרנזילה, פייפלוס ועוד. 

חברות האשראי הן אלו המנפיקות את הכרטיסים עצמם ובו זמנית מספקות גם את שירותי הסליקה המדוברים. חברת האשראי מצידה מבטיחה למוכר כי היא אכן תעמוד בהבטחתה, תקבל את תשלום הלקוח ותספק עמלת סליקה בגובה של 0.8 אחוז ועד 2.5 אחוז, תלוי שווי העסקה. חברות האשראי המדוברות הן ויזה, ישראכרט ולאומי קארד. 

תפקידו של הסולק המאגד הוא לתווך בין המון עסקים קטנים עם מחזור קטן לבין חברת אשראי לרבות מקבל עמלת הסליקה הנמוכה בזכות סליקה גדולה. העמלה והרווחים כתוצאה ממהלך זה הם אלו האחראים על פרנסתו של הסולק.

סליקת כרטיס אשראי מקופה או תוכנה 

באמצעות מסוף אינטרנטי ייעודי ניתן להתחבר אל מנוי ייעודי ולגבות את כרטיסי האשראי גם בקופה וגם מהתוכנה עצמה בקלות וביטחון רב. הקמת המסוף יצריך מכם תשלום חד פעמי ולזה יצטרף חיוב מזערי חודשי על השימוש. 

הליך סליקת אשראי מביא לא מעט יתרונות וביניהם גם מענק ממשלתי בזכות מעבר אל EMV מלא. בזכות בחירת הסליקה הנכונה ניתן להפיק את כל הקבלות במסמך אחד וכך לחסוך מורכבות או אי סדר שניתן וצריך למנוע. בגדול, כאשר מבצעים את הפעולות בצורה כזו לא רק שחוסכים טעויות במיסוי מסוכנות אלא גם חוסכים בזמן עבודה. 

מערך הסליקה הנכון מאפשר מכם למנוע מראש את טעויות ההקלדה ולקבל קבלה או חשבונית מדויקת בדיוק כפי שהלקוח והחוק דורש מכם. כאמור, כאשר בוחרים את שיטת EMV לא רק שעושים את הדברים נכון אלא מוודאים כי כל שאר הנתונים מודפסים בצורה המדויקת והמקורית שלהם ובצורה אוטומטית! 

מחפשים פתרונות סליקה שיאפשרו לכם לנהל את הארגון נכון, לחסוך לא מעט עלויות ולהתנהל נכון אל מול רשויות המס והחוק? עברו עוד היום לסליקת אשראי באמצעות תקן EMV – התקן שיקנה לכם לא מעט יתרונות ועל הדרך את השקט התעשייתי אותו העסק שלכם צריך. 

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה