זה יכול להיות עסק חדש וקטן או עסק בהתהוות, עסק שעדיין לא הצליח למצות את כל הפוטנציאל הטמון בו. האם אפשר לעשות את זה אחרת? מה חסר לעסקים חדשים או עסקים קיימים שהצלחתם מסרבת לקטוף את פרי ההצלחה?

האם אתם בעלי עסק קטן או גדול? מסתמן כי כול מה שמפריד ביניכם לבין הגדלת רף המכירות זו גם התנהלות עסקית נכונה אבל לא רק. צריכים עזרה? מחפשים מערכת שתוריד מכם את המעמסה ואת חוסר הוודאות ותתנהל מול כל השאר? בואו להכיר את הסיכוי הגדול ביותר להתנהלות נכונה וחוקית מול כל הגורמים לרבות רשויות המס. 

טעויות אנוש מתרחשות אבל מה קורה כששוגים בדיווח לרשויות המס? 

תוכנה לניהול עסק, זה כל מה שאתם צריכים בכדי שהשינה הלילית שלכם תתייתם מדאגות או חששות שמקורן דיווח מוטעה. חשוב לציין, יש לא מעט אנשים שמגישים באמצעות באי כוח כאלה ואחרים דוחות וברגע האמת מקבלים קנסות ודרישות תשלום דרקוניות נוכח דיווח שלא בתום לב. 

למה זה קורה? האם אפשר למנוע את זה מלכתחילה ולא להסתכן בהגשת דוחות שגויים לרשויות המס? מסתמן כי הדבר הטוב ביותר הוא לתת לתוכנה שלא סוטה מימין או משמאל, מתעדת כל דבר ודבר וכן יודעת להגיש את כל הדיווחים בשקיפות מלאה לרשויות המס. 

כיצד רוכשים תוכנה לניהול עסק ולמי זה מיועד? 

תוכנה לניהול עסק הינה בהחלט הפתרון המושלם ביותר לכל עסק להתנהל מכל מקום ומכל רגע. הנהלת חשבונות תואמת לצרכי העסק הפטור או המורשה, דיווחים בזמן אמת לצד ניהול דידקטי ומדויק בכל שלב ושלב החל מרכישת המוצרים, רישום המלאי, קבלת הכספים והכי חשוב תיעודם לצרכי דיווח עתידי לרשויות המס. 

את המכונה המשומנת הזאת אי אפשר לפספס, היא לא רק מוודאה שכולם יקבלו את מה שמגיע להם אלא חוסכת לא מעט כספים וכן כוח אדם לארגון שלכם. הכול בלחיצת כמה כפתורים בודדים שיודעים לדווח על העדר מלאי, לדווח על רכישות, קבלת כספים, מתעדת את כניסת ויציאת העובדים ואפילו תומכת בהתממשקות האתר. 

כאן ועכשיו תוכנה לניהול עסק פורצת דרך ומספקת את התשובה הטובה ביותר לניהול העסק על פי כל הפרמטרים והחוקים הנדרשים. מהיום לא עוד רישומים ידניים ולעיתים גם לא מנהלת חשבונות במשרד. לחיצת כפתור אחת והמכונה היעילה ביותר יודעת להגיד לכם מה קורה עם הארגון בכל שלב ושלב גם כשאתם לא נמצאים בעסק. 

בסיכומו של דבר אפשר לומר כי אנשים שלא התנהלו נכון אל מול רשויות המס גם אם בשוגג לא צלחו את שלב החקירה והתוצאות לרוב ידועות מראש. רוצים להימנע מאי נעימויות ומדיווח נכון בשקיפות מלאה? הצטרפו עוד היום להמוני עסקים שחוסכים בהוצאות כוח אדם ועל הדרך עושים את הדברים לצד תיעוד ממוקד ואפס דאגות! 

 

 

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה