כל עסק שואף לפרודוקטיביות ועושה את הכול לשם כך, זה בא לידי ביטוי בעזרים ידידותיים שיחסכו לעסק, יועילו לתהליך ובעיקר יקצרו זמן עבודה, אחד מעזרים המדוברים קשור בין היתר לקופה מתקדמת וחכמה. הקופה הרושמת החכמה הייעודית לעסק יכולה לסייע לא מעט להצלחתו של הארגון אז בין אם מדובר בחנות קטנה או אפילו במינימרקט גדול, במאמר הבא נמנה את כל הסיבות מדוע בעלי חנויות ועסקים שעדיין לא רכשו אותה חייבים את שימושיה לעסק ובעיקר להצלחתם. 

קופה ממוחשבת – לחשוב להוציא לפועל ולייעל את העבודה 

אחד המצבים היותר מייגעים זה לעמוד בתור במשך יותר מעשר דק’ ואז להתייאש להשאיר את המצרכים ולצאת מהחנות. רוצים שזה לא יקרה לכם? רכישת קופה רושמת חכמה לא רק שתעשה זאת נכון אלא תסייע למוכרן למצוא את המוצר בקלות ולקצר את זמן ההמתנה לאלתר. כפי שהבנתם, רכישת קופה רושמת לעסק הינה קופה ידידותית ולאחר הכשרת העובדים בקלות ומהירות ניתן לקצר את זמן השהייה או חלילה ביטול הקנייה, נשמע טוב מדי בכדי להיות אמיתי? שאלו רבים וטובים שכבר צלחו את השיטה ומעידים על הגדלה ברווחיות ובמכירות. 

העצמת העסק באמצעות קופה חכמה אחת 

קופה רושמת לעסק מביאה מסמנת בהצלחה לא מעט מטלות ומייעלת את המערכת לא רק נוכח עמידתה בעמדות המכירה אלא הרבה מעבר לכך. למעשה קופה רושמת אחראית בין היתר גם לניהול מלאי בכל הסניפים ומרכיבה בתוכה שעון נוכחות מובנה אשר מאשר בו זמנית את כניסתם ויציאתם של העובדים. רוצים מערכת ממחושבת שתיקח אחריות בגין העברות הסחורה מסניף לסניף ותפיק תעודות העברה? רוצים לדעת מה מצב המכירות היומי או החודשי לרבות סנכרון מלאי? אז אם בעבר נדרש מנהל אדמיניסטרטיבי לצורך השלמת כל המטלות שהרי היום הקופה מחליפה את כוח האדם האנושי ועל הדרך חוסכת לכם לא מעט משאבים והוצאות. כפי שהבנתם, קופה רושמת לעסק יודעת לעשות הרבה יותר מעבר להעברת מוצרים בכניסת העסק, נכון להיום היא מנהל המנהל מכלול של דברים וחוסך לא מעט משאבים והוצאות לארגון. המערכת יודעת לעשות הכול ומאפשרת את כל אפשרויות התשלום החל ממזומן ועד לכרטיס אשראי, זיכויים ,שובר מתנה ועוד. כמו כן יודעת המערכת לתת מענה גם כשצריך להתמודד עם אחסון הכספים בקלות, לראות את הדברים בבהירות (מסך מגע) והכי חשוב? הפקת חשבוניות מס או זיכויים על פי דרישה.  

בסיכומו של דבר סוד ההצלחה הינו בבידול וכאן נכנסת קופה רושמת לתמונת העסק ומאפשרת קיצור תהליכי עבודה וייעול שירות ללקוחות הנוכחיים והעתידים להצטרף למעגל. 

רוצים להגדיל או לשמר את מערך הלקוחות שלכם? קופה רושמת לעסק – כי לכולם יש את אותו שירות אבל אין את אותו מוצר. 

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה