אם בעבר עסקים גדולים היו משתמשים בשירותי סליקה שהרי היום נפתחת הזדמנות זו גם בפני העסקים החדשים והקטנים שיכולים ליהנות מכל היתרונות שהשירות מציע. חוששים משמירה לא נכונה של פרטי הלקוחות הרגישים בעסק? האם וויתרתם עד היום על השירות נוכח עמלות יקרות, עלויות בגין פתיחת תיק או אפילו סירובים מטעם חברות האשראי? החדשות הטובות הן כי לצד טכנולוגיות חדישות, אבטחת מידע וכל השאר יתאפשר גם לכם העסקים בעלי המחזורים הקטנים ליהנות מהטבה ושימוש שלא רק מייעל ומקצר בזמן עבודה אלא חוסך לא מעט משאבים וכסף. רוצים לייצר שינוי אמיתי באמצעות מערכת ממוחשבת ומתקדמת? הנה כמה דברים שחשוב לדעת אודות המערכת שמבינה עסקים קטנים וגדולים כאחד.  

הקשר בין מינוף העסק לבין סליקת אשראי לעסקים קטנים 

בשוק בו הכול מהיר וזמין יותר מתמיד אנשים לא מחפשים לקנות מתוך צורך אלא מתוך רגש וכאן גם עולה עניין סליקת אשראי לעסקים קטנים. איך באמת רוכשים מוצר? נוכח המידע וההיצע הגדול התחרות רק הולכת והופכת משופרת, לא מבינים במה מדובר? כיום הלקוחות שלכם יודעים מה הם רוצים, הם מבינים מה הם צריכים ומאוד קשה לשכנע אותם לרכוש משהו שהוא רק דומה למוצר הנדרש. מבולבלים? חוששים להישאר מאחור נוכח הקדמה? מיותר לציין כי עסקים שלא יבינו את השינוי המשמעותי הזה לא רק שלא יימכרו את המוצר אלא עלולים להישאר הרבה מאחור והתוצאות כמו ידועות מראש. תוהים איך כל זה בכל זאת קשור לעניין סליקת האשראי? מסתמן כי הזמן הקצר שבו הלקוח משתוקק לרכוש זהו בדיוק הזמן שאותו אתם חייבים לנצל ולסייע באמצעות מערכת מהירה שתספק חווית קנייה מושלמת שבסופה תשלשו את הכנסותיכם. 

איך אפשר לקנות את זה? סליקת אשראי גם לעסקים קטנים 

כפי שהבנתם, אם בעבר הוצאות הסליקה היו יקרות יותר, שהרי היום גם עסקים קטנים מבינים את המשמעות ופונות אל חברות האשראי על מנת שאלה יספקו להם מספרי ספק. באמצעות מספרי הספק שהם אישור חברות האשראי לעסק יכול כל עסק לחייב את לקוחותיו ולוודא כי אכן הם מקבלים את השירות הנכון ביותר ועל פי חוק. בחירת חברת הסליקה משתנה מגוף אחד לאחר כאשר הנדרש מכם לסכם אודות אחוזים שיועברו כל חודש מתוך מחזור העסקאות וכן מועד התשלום של בית העסק להשלמת כל המחויבויות. רוצים למנף ולהתעדכן בחדשנות הנובעת בעיקר משימוש בסליקת אשראי לעסקים קטנים? כל מה שיידרש מכם זה לקשור את הקשר הראשוני לצרכי התאמה לעסק ותוך כדי סנכרון מלא מול חברות האשראי. 

רוצים להפסיק ולרדוף במטרה למצוא לקוחות חדשים? מערכת סליקה חכמה – מזהה בזמן אמת את הלקוח המתאים ומגדילה עבורכם את רף המכירות בזמן אמת. 

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה