במאמר זה נסביר מהי קופה ממוחשבת לעסק, למי הפתרון הזה נועד ואילו תועלות קופות ממוחשבות מציעות לבעלי עסקים, שיכולות להזניק גם את העסק שלך. המשך לקרוא!

קופה ממוחשבת – למי הפתרון הזה נועד?

הפעלת חנות קמעונאית דורשת מגוון רחב של מיומנויות ניהול, שיווק ומכירה – החל מביצוע עסקאות מכר, ניהול המלאי בחנות, דרך ניהול לקוחות, ועד לטיפול בהנהלת החשבונות של העסק.
מיומנויות אלו נחוצות על מנת להבטיח שהעסק שלך ימשיך “לתקתק” ויפעל בצורה חלקה.

קופות ממוחשבות הן פתרון תוכנה וחומרה משולב, אשר בא לתת לבעלי עסקים קמעונאיים מענה כולל לכל הנושאים הללו.

מהי קופה רושמת לעסק?

מערכת קופה רושמת לעסק (POS – ראשי תיבות של Point of Sale), או בשמה הנוסף – קופה רושמת, הינה פתרון מחשוב אשר נועד להבטיח לבעלי חנויות כי כל הרכיבים הניהוליים והתפעוליים של העסק ירוכזו תחת קורת גג אחת ויעבדו בסינרגיה זה עם זה.

קופה ממוחשבת לעסק – מה כלול בה?

מערכת קופה רושמת מהדור החדש, כוללת שני אלמנטים עיקריים: תוכנת קופה רושמת וחומרת קופה רושמת. תוכנת הקופה הממוחשבת, הינה פלטפורמה טכנולוגית דיגיטלית אשר משלימה עסקאות רכישה. התוכנה יכולה להיות מבוססת ענן או מבוססת שרת מקומי.

עם זאת, תוכנה מבוססת ענן פופולרית יותר בקרב בעלי עסקים קטנים בגלל השימושיות שלה, האבטחה, השרידות והנוחות. תוכנת POS מבוססת ענן מאפשרת לך לגשת לנתוני המכירה שלך מכל מכשיר – בין אם מדובר בטאבלט או מחשב נייח, כל עוד יש לך חיבור לאינטרנט.

חומרת הקופה הממוחשבת היא למעשה כל הרכיבים הפיזיים  הדרושים לביצוע עסקאות מכירה בעסק שלך – מסך, מגירת מזומנים, מדפסת קבלות, סורק ברקודים וסולק כרטיסי אשראי או מסוף כרטיסי אשראי.

מהם השימושים היומיומיים בקופה ממוחשבת לעסק?

מערכת קופה ממוחשבת לעסק, משמשת בראש ובראשונה בתור פלטפורמת מכירה, אשר באמצעותה משלמים הלקוחות בעסק עבור מוצרים או שירותים בחנות שלך. במילים פשוטות, בכל פעם שלקוח מבצע רכישה בחנות שלך, הוא יבצע עסקת מכירה מול הקופה הממוחשבת.

על היתרונות הרבים של קופה רושמת מהדור החדש

מערכת נקודת מכירה (POS) מאפשרת לעסקים לבצע בקלות וביעילות עסקאות מכירה מול לקוחות, לרשום נתוני מכירות ולצפות בדוחות שמשקפים את הביצועים העסקיים של החנות שלהם.

תוכנות קופה רושמת מתקדמות, מציעות כיום גם תכונות נוספות ושימושיות, כמו: ניהול עובדים, ניהול לקוחות (CRM), ניהול הזמנות, הנהלת חשבונות וכמובן, ניהול מלאי. כל הפונקציות הללו מתעדכנות בזמן אמת, כך שהמידע בקופה הממוחשבת הוא תמיד עדכני, אמין ומדויק.

קופות רושמות ממוחשבות מהוות גם פתרון מצוין עבור רשתות קמעונאיות, בזכות העובדה שהקופות הממוחשבות ברשת עובדות אונליין ומתקשרות זו עם זו בזמן אמת.

ישנן אף חברות אשר מספקות שירותי קופה ממוחשבת, כדוגמת חברת “לינט” – שתוכנת הקופה הרושמת שלהן יודעת “לדבר” עם החנות האינטרנטית של העסק או הרשת. הודות לתכונה זו, גם הקופות הרושמות בחנות וגם האתר – מעודכנים באופן שוטף במצב המלאי הזמין.

מה קופה ממוחשבת יכולה לעשות עבור העסק שלך?

כל הפתרונות שמספקות מערכות הקופה הממוחשבת המודרניות, יכולים להזניק את העסק שלך לשלב הבא, ותומכים גם בצמיחה והגדלת היקף הפעילות העסקית.

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה