מאז פרוץ מגיפת הקורונה, עסקים רבים מדי חווים ירידה בהכנסות עד כדי סכנת סגירה לעסק. את ההבדל בין עסק חי ומתפקד לבין עסק סגור עושה תמיד ניהול נכון, מדויק ועדכני שלו. הכלי החשוב ביותר בידי מי שמנהל עסק (חוץ מניסיון וידע) התוכנה, או התוכנות שבעזרתם אנחנו מנהלים אותו. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים, היום יותר מתמיד, את החשיבות של תוכנה לעסק שמכסה את כל ערוצי המכירות, בין אם ערוצי אונליין למיניהםוגם אם הם ערוצי מכירה של B2C או בין אם הם ערוצי B2B. זו מוכרחה להיות תוכנה שתסייע לנו, כמנהלי עסקים, לראות את תמונת המצב המדויקת והעדכנית בכל רגע נתון בכל היבטי העסק מהנהלת חשבונות, דרך ניהול המלאי ועד ניהול נוכחות עובדים. 

מהי תוכנה לניהול עסק?

כשאנחנו מדברים על תוכנה לניהול עסק אנחנו מתכוונים לתוכנה משולבת שמספקת מידע הכרחי ואמין להנהלה. תוכנה טובה לניהול עסק תאפשר מעקב מדויק בזמן אמת אחרי כל שקל, אחרי מצב המלאי של כל יחידת סחורה ואחרי נוכחות העוטבדים וכל זה בתוכנה אחת משולבת שאינה מצריכה חיבורים וממשקים בין תוכנות שונות, תוך ייעול תהליכים ושיפור סטנדרטים בכל רחבי הארגון. תוכנה טובה, עם דוחות טובים תסייע לבעל העסק לאתר את נקודות התורפה שלו ובכך תאיץ את קצב ואיכות שיפור הרווחיות. 

היתרונות של תוכנה לניהול עסק

(יתרונות של התוכנה – ניהול מלאי, ניהול לקוחות)

השוק מציע לכם, בעלי העסקים תוכנות חכמות ומתקדמות המאפשרות לעסק שלכם לצמוח בבטחה, כל הדרך אל ההצלחה. לתוכנות האלה יתרונות רבים, שחשוב שתהיו מודעים להם, ותדעו איך להיעזר בהם לטובת העסק שלכם. ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות המרכזיים שיש לתוכנה לניהול עסק להציע לכם.

ניהול מלאי פשוט

היתרון הגדול ביותר בשימוש בתוכנה לניהול העסק הוא בכך שזה מקל על תהליך ניהול מלאי, חוסך זמן רב, כסף והרבה כאבי ראש. כאשר ההיצע והביקוש משתנים לאורך כל השנה, תוכנה לניהול מלאי מסייעת במניעת טעויות אנוש על ידי אוטומציה של התהליכים העסקיים העיקריים בעסק. 

ניהול לקוחות

יתרון נוסף וחשוב מאוד הינו ניהול לקוחות העסק שלכם. האפשרות הזאת מעניקה ללקוחות שלכם חברה אמינה ומקצועית, שמספקת תשובות לשאלות, ומתייחסת ללקוחותיה ברצינות רבה. בנוסף לכך, חברה שיודעת מה הלקוחות שלה אוהבים תדע גם לספק להם את זה בכמויות מדויקות ובזמן.

חסכון רב בעלויות

באמצעות ייעול תהליכי ניהול מלאי , תוכלו גם לחסוך כסף על טעויות אנוש וגם תוכלו להנות מחיסכון נוסף בעלויות. ראשית, זה משפר משמעותית את זמני ההובלה של הספקים, באמצעות יחסי ניהול ספקים מעולים. בנוסף לכך, זה גם מאפשר לך להפחית מלאי עודף ומיושן, ואת העלויות שנגרמו כתוצאה מכך.

זאת ועוד, ניהול מלאי לקוי עלול לגרום להפסדים משמעותיים הנגרמים כתוצאה משגיאות שניתן למנוע. 

שיפור יכולות משא ומתן

תוכנה לניהול העסק שלך מאפשרת לך יכולות מעקב ברמה הגבוהה ביותר אחרי כל המתרחש בתוך הארגון. התוכנה מאפשרת לך גישה למידע יקר ערך, שבאמצעותו תוכל לנהל משא ומתן טוב יותר עם הספקים שלך. באופן ספציפי יותר, תוכל להיות בעל הבנה טובה הרבה יותר לגבי תמונת המצב על ביצועיהם של הספקים שלך.

בשורה התחתונה, עם מידע מפורט על ביצועי הספקים, תהיו מוכנים יותר לניהול משא ומתן לגבי תנאי מסחר נוחים ועל עסקאות בלעדיות. 

מחפשים תוכנה לניהול עסק? אחת כזאת שתבצע עבורכם את הניתוח המדוייק, תעניק לכם תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון, ואפילו הצעות ייעול לצמיחת העסק? לינט הינה תוכנה מודולרית מתקדמת המעניקה לכל בית עסק כלים חיוניים לניהול מנצח. 

בנוסף לכך, לינט מספקת ללקוחותיה שירות תמיכה ברמה הגבוהה ביותר ובזמינות גבוהה. לפרטים נוספים חייגו עכשיו למספר הטלפון 072-271-1800.

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה