ההתקדמות הטכנולוגית בעולם משפיעה על כל תחומי החיים בכלל ועסקים בפרט. השוק מציע היום לבעלי עסקים פתרונות קופה מתקדמים הכוללים גם תוכנה לניהול העסק ופונקציות שימושיות רבות אחרות. קופה רושמת למעשה מעניקה לעסק את האפשרות לניהול נכון ובריא, התייעלות ברמה המקסימלית, והכי חשוב בידול העסק שלכם מהמתחרים. כאן תוכלו לקרוא את כל המידע אודות קופה רושמת לעסקים, וגם היכן תוכלו לרכוש קופה מומלצת.

מהי קופה רושמת?

בתי עסק עושים שימוש בקופה רושמת על מנת לעבד ולתעד עסקאות מכירה. קופה רושמת מציעה לעסק שלך יתרונות רבים, כולל מעקב אחר עסקאות, אחר לקוחות וזמני המתנה בקופה מהירים. קופה רושמת מתקדמת הינה קלה לתפעול, ושומרת במדויק את הרשומות.

קופה רושמת לעסק קטן

מדי שנה נפתחים אלפי עסקים קטנים, אך מרביתם יסגרו במהלך השנה הראשונה על פי הסטטיסטיקה, ורבים נוספים יסגרו במהלך שלוש השנים הבאות. הסיבה המרכזית לכך שעסקים לא מצליחים להמשיך להתקיים ולצמוח הינה ניהול כושל. היום, באמצעות הפיתוחים הקיימים של קופה רושמת חכמה, ניהול העסק הפך לתהליך פשוט יותר מתמיד, ביחס לעבר.

קופה רושמת לעסק קטן ללא ספק מביאה לייעול העבודה בבית העסק, ממזערת כמעט לחלוטין טעויות אנוש, חוסכת המון זמן, כסף ומשאבים, ואפילו מבצעת פיקוח מלא על המזומנים המתגלגלים בעסק. 

קופה רושמת למסעדות

אתם תיתקלו בקופה רושמת במסעדות בעיקר באזורים בהם המלצרים מבצעים את ההזמנות. קופה רושמת איכותית למסעדות הינה הכרחית להתנהלות תקינה במסעדה, ואף השלכותיה ישפיעו ישירות על לקוחות המסעדה. כשאתם בוחרים קופה רושמת למסעדות עליכם לבצע בחירה נבונה ומושכלת, על הקופה להיות נגישה אליכם ולעובדים שלכם, קלה לתפעול, ביצועים מהירים באיכות גבוהה ודיוק מקסימלי.

קופה רושמת לחנות בגדים

קופה רושמת לחנות בגדים מעניקה הן לבעל החנות והן לעובדיה פונקציות רבות ומגוונות. הפונקציות הינן: ניהול מלאי, עדכון מחירים במהירות, סליקת אשראי, מועדון לקוחות, מבצעים, שעון נוכחות לעובדים וגם מפיק דוחות ניהוליים. בהחלט מדובר במוצר הכרחי בכל חנות בגדים, קופה רושמת תעניק לכם אפשרויות רבות. כמו למשל: לייעל את הוצאות החנות, לזהות כשלים, לחסוך בהזמנות מלאי מיותרות ואף לפקח על כל המתרחש בזמן אמת.

קופה רושמת של לינט

חברת לינט הוקמה בשנת 2010 במטרה לסייע בצמיחה של עסקים קטנים ובינוניים. החברה מספקת לאלפי לקוחות פתרונות ניהול חכמות, יעילות ומגוונות. המערכות החכמות של לינט מספקות לכם, בעלי העסקים פתרונות להנהלת חשבונות, ניהול מלאי, תיעוד פעולות ניהול קשרי לקוחות ועוד.

הקופה הרושמת של לינט מאפשרת תמיכה בריבוי קופות וסניפים, העברת סחורה מסניף לסניף, סליקת אשראי בכל הקופות וכל הסניפים, עדכון מלאי באופן מיידי, דוחות מכירות מרוכזים לפי סניפים, קופות או מוצרים. מדובר בקופה בעלת תגובה מהירה, נגישה להפעלה, רישום מהיר של פרטי לקוח למועדון לקוחות, איתור מהיר של מוצרים, שעון נוכחות ועוד.

מחפשים קופה רושמת לעסקים? הגעתם בדיוק הנכון! לבירור פרטים נוספים חייגו למומחים של החברה במספר הטלפון 072-271-1800 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה