הדרך הנכונה לעסק צומח ומשגשג הינה ניהול יעיל ונכון, בלי זה שום עסק לא יצמח לשום מקום. לעסקים קטנים ובינוניים, קופה רושמת היא הפתרון המושלם עבור צמיחה נכונה וחכמה של העסק, בזכות יכולות הניהול שהיא מעניקה, ותמונת המצב המדוייקת של העסק בכל רגע נתון.

איך קופה רושמת תסייע לעסק שלכם לצמוח אתם שואלים? התשובה לכך מורכבת מכל כך הרבה גורמים. המשיכו לקרוא ותגלו כיצד קופה רושמת תסייע לכם לנהל את העסק בצורה המדויקת והחכמה ביותר.

מה זה בכלל קופה רושמת?

קופה רושמת הינה כלי חכם ומתקדם המאפשר ניהול עסק בצורה נכונה ויעילה. הכלי הינו התוכנה אשר ניתן להתקין אותה בכל מחשב או טאבלט, ובאמצעותה לנהל את העסק ולפקח על התהליכים המתרחשים בו. הקופה הרושמת יודעת לנהל מלאי גדול או קטן, לעקוב אחר תנועות במחסן, לנהל חשבונות, ספקים, לבנות מועדון לקוחות ואמצעי לגביית תשלומים.

מה קופה רושמת מעניקה לך בתור בעל עסק?

קופה רושמת היא עולם שלם של פיתוח טכנולוגי מתקדם, במטרה לייעל תהליכים בתוך העסק שלך. כשאנחנו מדברים על קופה רושמת אנחנו מתכוונים תוכנה אשר יכולה לפעול על כל מחשב ועל כל טאבלט, והיא יכולה לחבר הן את העסק והן את הנהלת החשבונות שלו למערכת אחת. ריכזנו עבורכם מספר פעולות מרכזיות שהקופה הרושמת של לינט מעניקה לבעלי עסקים רבים.

מערכת קופה נגישה ומהירה

הקופה הרושמת של לינט בעלת מהירות תגובה מהירה, נגישה לתפעול ומעניקה לכם אפשרות לרשום לקוחות למועדון לקוחות של העסק, ניהול מלאי, מעקב אחר מכירות וסטטיסטיקות, איתור מהיר של מוצרים באמצעות ברקוד, שעון נוכחות ועוד.

ניהול סניפים

הקופה הרושמת של לינט מאפשרת לכם לנהל מספר סניפים, כשכולם מחוברים לתכנת הנהלת חשבונות וניהול מלאי מרכזית. בנוסף לכך, תוכלו להנות מהפקת תעודת העברת סחורה בין סניף לסניף, סליקת אשראי מכל הסניפים למסוף אחד, עדכון מלאי בזמן אמת ברגע שהמוצר נמכר הוא יוסר מהמלאי. זאת ועוד, הנהלת בית העסק תהנה מדוחות מכירות מרוכזים לפי סניפים, קופות או מוצרים.

אמצעי תשלום

הקופה מקבלת את כל אמצעי התשלום האפשריים החל מכרטיסי אשראי, צ’קים, דרך מזומן ועד שוברי מתנה, זיכויים ועוד. בנוסף לקבלת אמצעי התשלום תהנו ממגירת מזומנים, מדפסת טרמית לקבלות וסורק ברקוד. עם הקופה הרושמת של לינט גם לא תצטרכו לדאוג בכל הקשור בחשבוניות המס כיוון שהיא תדפיס אותם עבורכם, ואפילו תפיק שוברי זיכוי ותמיכה בהחלפת מוצרים.

היכן מומלץ לרכוש קופה רושמת אמינה ומאובטחת?

בגלל העובדה כי שהקופה הרושמת הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם, והיא תכיל את כל המידע הרגיש ביותר הקשור אליו כמו גם את דרכי הפעולה ואת המסקנות שאיתם תצעדו קדימה – עליכם לוודא כי מדובר במערכת מאובטחת לפני הכל. בנוסף לאבטחה, וודאו כי מדובר בחברה אמינה ומקצועית עם תמיכה טכנית במקרים של תקלות, ומתן פתרונות בזמן אמת.

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה