אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור עסקים כיום הוא שעון נוכחות. העולם הפך גלובלי ודינאמי ועובדים רבים עושים את עבודתם מהבית או עובדים בשטח. כלומר הם אינם מגיעים אל המשרד ומחתימים כרטיס כמו בעבודות המסורתיות מהעבר. עובדים אשר עבודתם היא דינאמית צריכים לדווח על שעות העבודה שלהם ולעיתים יש צורך באדם שיזכיר להם מידי יום לכתוב את השעות.  דיווח שעות באופן כזה גם עלול ליצור חוסר אחידות בין העובדים לגבי תחילת העבודה וסיומה, יוצר עבור מנהלת החשבונות עבודה נוספת של מעקב אחר העובדים והמעסיק למעשה לא יודע כמה שעות עבדו העובדים בכל יום. אלו למעשה הם רק חלק מן הבעיות של דיווח עצמי באופן ידני. הדיווח הידני כיום בעולם הטכנולוגי הוא מיושן מאוד וכיום קיימים פתרונות ממוחשבים נהדרים אשר עוזרים גם למעסיק, גם למנהלת החשבונות ואפילו מאוד נוחים לעובדים. 

הפיתרון המושלם לדיווח שעות – שעון נוכחות בעסק שמעסיק עובדי שטח

הדרך הטובה ביותר לפתור את בעיית דיווח השעות ולהקל גם על העובדים, הנהלת העסק והנהלת החשבונות בסוף החודש הוא דיווח באמצעות שעון נוכחות אשר נמצא בתוך תוכנת ניהול עסק. זוהי כיום למעשה הדרך הטובה ביותר והיעילה ביותר אשר תחסוך לכם המון כאב ראש ומעקב מיותר אחר העובדים שלכם. ריכזנו לכם מספר יתרונות חשובים ביותר אשר יעזרו לכם לעשות המעבר הזה ולהבין כמה יעילות תוכלו להכניס לתוך העסק שלכם.

היתרונות בשעון נוכחות ממוחשב

לשעון נוכחות דרך מערכת ניהול עסק יש מספר יתרונות חשובים שעליכם להכיר:

1. נתונים נשמרים על גבי הענן

מערכת ניהול עסק עובדת בשיטת הענן, כך שבכל רגע נתון, שעות העובדים שלכם נשמרות גם חודשים ושנים קדימה וניתן לעיין אחורה בשעוני הנוכחות של כל עובד ועובד.

2. העובדים פותחים וסוגרים את היום עם שעון הנוכחות

כאשר שעון הנוכחות הוא במערכת ניהול ממוחשבת, בתחילת כל יום עבודה מכניס עובד השטח את שעת ההתחלה וכך גם בסיום. הנתונים נשמרים במערכת וניתן לעקוב בקלות מי נכנס למערכת ואת מי צריך לתזכר וכל זה נעשה מרחוק.

3. עבודת הנהלת החשבונות והעיסוק במשכורות נעשית יותר בקלות

כל מנהלת חשבונות תאמר לכם שסוף החודש הוא זמ לחוץ מאוד ושאין קבלת קהל ומענה טלפוני אצלה בימים אלו. כאשר עובדים עם תוכנת ניהול עסק ושעון נוכחות ממוחשב, בסוף החודש, מנהלת החשבונות נכנסת בקלות לתוכנת הניהול ומוציאה דו”ח נוכחות לכל עובד. כך ניתן בקלות ובפשטות לחשב את משכורות העובדים והעבודה נעשית הרבה יותר מהר וללא לחץ מיותר. 

4. שקיפות בין העובד למעסיק

כאשר הנתונים מוזנים בתוכנה, והעובדים הם אלו שמזינים את כניסתם ויציאתם בתום יום עבודה, ניתן להפיק דו”ח נוכחות בכל חודש ולתת לעובדים לאשר את השעות. העובדים רואים באופן שקוף את כמות השעות שהזינו ויש שקיפות מלאה בין העובד והמעסיק. השימוש בתוכנה לניהול עסק ושעון הנוכחות שלה עוזרת למנוע מצבים לא נעימים בין העובדים למעסיקים בנושאי שכר. 

כמו שאתם מבינים לשעון נוכחות ממוחשב יש יתרונות רבים וטובים. כיום הוא הדרך הטובה ביותר לנהל את שעות העבודה ויום העבודה של העובדים שלכם וגם לעובדים הדרך הזו היא הרבה יותר נוחה, פשוטה ושקופה. עסקים שעשו את המעבר לשעון נוכחות ממוחשב מרגישים את ההבדל בכל יום, במיוחד אם העובדים שלהם לא מגיעים כל יום למשרד. לכן עבור עובדי שטח שלכם יהיה הכי קל ויעיל להזין נוכחות בשעון נוכחות של תוכנת ניהול עסק.