ניהול עסק הוא לא דבר קל אנחנו בטוחים שאתם מסכימים איתנו, לא מעט פעמים בעלי עסקים מוצאים את עצמם מתמרנים בין עשרות פעילויות עסקיות שונות הנעשות בעסק שלהם – הוצאות, הכנסות, ניהול חשבוניות, מעקב אחרי מלאים, ניהול מועדוני לקוחות וכל אלו הם רק על קצה המזלג. לרוב בעלי עסקים מנהלים את כל אחד מהדברים האלו בפלטפורמה אחרת, אך מה אם היינו אומרים לכם שיש לכם אפשרות לנהל הכל בצורה חכמה, דיגיטלית ופרודוקטיבית תחת מטריה אחת? זה הזמן שלכם להכיר – קופה רושמת ממוחשבת!

כבר לא אותם קופות שהיו פעם

במסע אחורה בזמן כאשר היו מדברים איתנו על קופות רושמות היו מדברים איתנו לרוב על קופות “מסורתיות”, אותם קופות עם המקלדת המרעישה והמפתח לשם פתיחת תיבת המזומנים. היום זה כבר ממש לא ככה, אנחנו חיים ונושמים עולם דיגיטלי הרבה יותר ולכן ניתן לראות קופות ממוחשבות שהן לא פחות מתוכנה לניהול העסק שלכם.

הרבה יותר מקופה: תוכנה לניהול העסק שלכם

קופה רושמת ממוחשבת היא הרבה יותר מתוכנה ייעודית לגביית מוזמנים בעת רכישה, מדובר בתוכנה לניהול העסק שלכם אשר טומנת בחובה יתרונות רבים אשר הופכים את התהליכים העסקיים לחכמים יותר, מהירים יותר ואת ההתנהלות לפרודוקטיבית הרבה יותר. אלפי בעלי עסקים כבר התקדמו הלאה ומנהלים הכל תחת קופה רושמת אחת – מה גורם לכל אלו לעשות את “הצעד הנועז” הזה?

  • גישה מלאה – למעשה, דרך קופה רושמת יש לכם גישה מלאה לעסק שלכם בכל מקום ובכל זמן. גם בלי להיות בעסק שלכם ברגע נתון אתם יכולים לדעת מה מצב הפדיון בעסק שלכם, כמות המכירות ולצפות בנתונים רלוונטיים אחרים בזמן אמת (לדוגמת דוחות, מלאים, שעון נוכחות ועוד)
  • דוחות מכירה – אתם כבר לא צריכים לקחת את כל הדוחות בסוף יום ולרשום אותם בקובץ אקסל, או לחילופין לשלם אלפי שקלים ל”מנהל פיננסים” שיעשה זאת עבורכם. קופה רושמת ממוחשבת עושה עבורכם דוחות מכירה ומסננת אותם לפי ימים, שבועות וחודשים לבחירתכם. כמו כן, עוזרת לנו הקופה להבין איזה מוצרים מוכרים יותר ואילו מוצרים מוכרים הרבה פחות.
  • שעון נוכחות – לרשום על דף מתי כל אחד הגיעו לשים בצד זה כל כך תחילת שנות ה – 2000, דרך קופה ממוחשבת כל עובד יכול להיכנס ולצאת מן המשמרת וכך אתם מקבלים אינדיקציה מלאה לכמות השעות של כל עובד יחד עם דו”ח חודשי מסודר החוסר לכם זמן רב.
  • חשבונית דיגיטלית – העולם עבר לדיגיטל, כמו כן לא מעט אנשים היו מעדיפים לקבל חשבונית דיגיטלית במקום חשבונית הנייר. מעבר לאפקט החברתי והסביבתי מדובר בחשבונית הרבה יותר נוחה, נעימה וזמינה מכל מקום ובכל זמן.
  • ניהול מלאים – הקופה מנהלת לכם את המלאים בצורה חכמה ונכונה, ברגע שמוצר יוצא מהמלאי היא מתריעה, מה שהופך את תהליך הזמנת וניהול המלאים לקל הרבה יותר
  • קבלת תשלום באשראי – אפשרות לקבלת תשלום באשראי.

כל אלו היו רק על קצה המזלג, קיימים לא מעט יתרונות לקופה רושמת.

לינט – תוכנה לניהול העסק שלכם

לינט נחשבת לאחת החלוצות והמובילות בתחום הניהול העסקי, באמצעות תוכנה לניהול עסק של לינט תוכלו לנהל את כל ערוצי המכירה תחת מטרייה אחת – מכירות שטח, מכירות חנות, מכירות און-ליין יחד עם אפשרות להפיק דוחות, ניהול מלאים, ניהול חשבונות, מועדוני לקוחות ועוד.

זה הזמן להצטרף לקדמה – זה הזמן להצטרף ל-לינט!

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה