אם נחזור אחורה בזמן, טוב לא כל כך אחורה.. אנחנו נפגוש את הקופות הרושמות של פעם. אותן קופות אותם היינו פוגשים ולפעמים פוגשים עד היום במכולת השכונתית. מכניסים את סכום הרכישה, מכניסים את הכסף לקופה באמצעות סיבוב המפתח וסוגרים. היום בעידן המודרני ניתן לנהל קופה רושמת ממוחשבת אשר נותנת לכם מספר לא קטן של יתרונות ואפשרויות פיתוח לעסק שלכם. החלטנו לרכז עבורכם את כל היתרונות בקופה רושמת ממוחשבת.

יעילות שאין לה תחליף

כאשר אנחנו מדברים על עבודה עם קופה רושמת ממוחשבת אנו מדברים על עבודה קלה ונגישה אף יותר, כבר לא צריך להקליד את העסקאות באופן ידני פעם אחרי פעם וישנה אפשרות לנהל את כל המוצרים תחת קופה אחת. תהליך הגבייה הופך קל ופשוט יותר מאחר והוא נעשה כולו בצורה ממוחשבת ולא נעשות טעויות “הקלדה”, כמו כן יש לא מעט יתרונות בפן התפעולי.

הרגלי הצריכה השתנו

היום כל אדם מחזיק כרטיס אשראי לפחות כאשר כל אדם שני מחזיק לפחות שני כרטיס אשראי, הרגלי הצריכה השתנו והם מזמן לא מה שהיו בעבר. אותה הקופה שהתאימה לנו לפני עשרים שנה עם המקלדת הרועשת והמפתח המסתובב כבר לא מתאימים לעידן שלנו היום. לכן, על מנת להתאים את עצמנו למציאות החדשה עלינו לעבור אל קופה רושמת ממוחשבת בעלת יכולת קבלת תשלום בפלטפורמות נוספות.

לנהל את העובדים דרך קופה רושמת

בנוסף ליתרונות הפיננסים וייעול הזמן יש לא מעט פיצ’רים שהופכים את הקופה הרושמת לכלי ניהולי של ממש, אחד הפיצ’רים הוא “שעון ניהול עובדים”. כל עובד נכנס ויוצא מן המשמרת באמצעות מערכת ייעודית הנמצאת בקופה הממוחשבת – כתוצאה מכך יכול מנהל העבודה לעקוב בכל זמן נתון אודות זמני כניסה, יציאה ואף מקבל פלט חודשי בו מוזנים כל השעות של כל העובדים – העבודה לרואה החשבון מעולם לא הייתה קלה יותר…

אפשרות לחשבונית ירוקה

רובנו לא ממש שמחים מהעובדה שהם מקבלים חשבונית על גבי דף נייר, כמו כן ברוב המקרים חשבונית זו מוצאת את עצמה בפח הקרוב לחנות. כיום, ניתן לקבל חשבוניות ירוקות למייל או בהודעת SMS באמצעות המערכת. אופציה זו הופכת לאהובה ואהודה בפני אנשים רבים מאחר והם יכולים לשמור את החשבוניות לאורך זמן, כמו כן נותן להם ולבעל העסק אפשרות לשמור על העצים ולספק חשבונית ירוקה

לינט: הרבה יותר מקופה רושמת ממוחשבת

לינט היא הרבה יותר מסתם קופה רושמת, לינט היא למעשה תוכנה לניהול עסק אשר דרכה אפשר לנהל חשבונות, לנהל מלאי, לתעד פעולות קשרי לקוחות, להפיק מסמכים ואף לנהל מעקבים אל מול לקוחות קבועים ופוטנציאליים. בשנים האחרונות הפכה התוכנה לבית למאות עסקים בישראל שהחליטו להציב את עצמם בקדמת הבמה.

 אנו מזמינים אתכם להצטרף לקדמה ולחייג לינט עוד היום!

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה