אנחנו רואים קופה ממוחשבת כל יום, בחנויות, בבתי קפה ואולי אפילו בבית העסק שלכם. אבל השאלה הנפוצה היא איך משתמשים בקופה ממוחשבת? מדובר למעשה בשילוב של תוכנה ומכונה המבצעת מספר רב של פעולות לניהול פיננסי נכון של התחום הפיננסי בעסק. 

ניהול אתרי לקוח מרובה סניפים לינט

מה זה קופה ממוחשבת?

מדובר במסוף המחובר לתוכנה, כך שאתם מזינים מוצרים על המסך עד לבחירת אפשרות התשלום, ואז התוכנה תשלח את סכום העסקה למסוף. לאחר מכן המכונה תציג את הסכום לתשלום באופן אוטומטי ותבקש מהלקוח לשלם. אין צורך להגדיר ידנית שום דבר במסוף. בדומה למסופים עצמאיים, המכונה המשולבת מעבדקת את התשלום דרך קו טלפון או דרך האינטרנט ומדפיסה קבלה. 

כיצד לקבל תשלום במזומן?

המערכת כוללת צג למסך מגע עם ממשק להזנת המוצרים שנמכרו והתשלום שניתן. בעת קבלת המזומנים עובד הקופה יזין את הסכום המדויק שהתקבל ואז התוכנה מחשבת כמה עודף יש להחזיר לו. לאחר מכן יש להכניס את המזומנים שהתקבלו למגירת המזומנים ולהחזיר את העודף. 

בזמנים שאין שימוש במגירת המזומנים, היא צריכה להיות סגורה באופן בטוח כדי למנוע גניבה. במערכות המודרנית היום המגירה משולבת עם תוכנת המחשב ככה שהיא נפתחת באופן אוטומטי ברגע שמזינים את סכום המזומן בתשלום על המסך. במידה והוא לא משולב יהיה צורך בפתיחת ידנית של המגירה.

סוף יום עם הקופה הממוחשבת

סוף המשמרת והסגירה היא לרוב החלק המורכב ביותר במשמרת. עם הקופה הרושמת המפותחת זה כבר לא ככה. בסוף כל יום עבודה תוציאו דוח המציג את כל הכסף שהתקבל לפי אמצעי תשלום, אשראי, שיקים, וכרטיסי מתנה. 

קופה רושמת / ממוחשבת של לינט

הקופה של לינט פועלת על כל מחשב או טאבלט והיא מסונכרנת בזמן אמת מול רכיבי הנהלת החשבונות וניהול מלאי בלינט. מדובר בקופה ממוחשבת פשוטה לתפעול בעלת מאפיינים וביצועים מעולים. חלק מהמאפיינים שלה הם: מהירות תגובה, פשטות הפעלה, ללא צריך להחליף חומרה, איתור בזק של מוצרים ועוד. 

בנוסף לכך, תוכלו להנות מכלי לניהול מלאי וכספים מתוכנה מרכזית, גם במצבים של ריבוי קופות, כל הקופות מחוברות לתוכנת הנהלת חשבונות וניהול מלאי מרכזית. לקופה יש שעון נוכחות מובנה, עם יכולות סנכרון מלאי בזמן אמת. מעולם לא היה פשוט יותר להוציא דוחות מכירות ומלאי של כל הקופות בזמן אמת.

מה לגבי אמצעי התשלום, החומרה, הנחות וזיכויים?

עם לינט מתקבלים כל אמצעי התשלום המקובלים: כרטיסי אשראי, מזומנים, צ’קים, שוברי מתנה וזיכוי ועוד. הקופה תומכת במגירת מזומנים ומדפסת טרמית, והיא מאפשרת הפקת חשבונית מס קבלה ייצוגית ושוברי זיכוי ותמיכה בשוברי זיכוי.

לסיכום

הקופה היא החלק המרכזי והעיקרי בעסק שלכם, קופה טובה תאפשר לכם לעבוד ביעילות ובאופן מאורגן. מעוניין בקופה ממוחשבת או קופה רושמת לעסק שלכם? עם לינט תעשו את זה נכון ובטוח. לפרטים נוספים חייגו עכשיו למספר 072-271-1800 ונשמח לענות על כל שאלה.

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה