זיהוי משתמש ב-API בלינט (Link to English version)

הקדמה

ביצוע בקשות המופנות מתוכנה חיצונית אל ה-API של לינט תתבצע רק לאחר זיהוי משתמש, מטעמי אבטחת מידע.

הזיהוי מבוצע באמצעות זוג זיהוי המורכב מ:

  • מזהה (login_id)
  • מפתח (login hash)

כל זוג זיהוי כזה מקושר למשתמש שיצר אותו. פעולות בתוכנה שמתבצעות דרך ה-API באמצעות הזדהות עם זוג מסוים, נושאות את שמו של אותו משתמש ונרשמות במערכת כאילו בוצעו על ידו.

בנוסף, מטעמי אבטחת מידע, את מפתח ה-API יכול ליצור רק המשתמש המחובר כעת לתוכנה. במילים אחרות, על מנת ליצור מפתח API המקושר למשתמש מסוים, יש תחילה להתחבר לתוכנה עם כתובת המייל והסיסמה של אותו משתמש.

איך יוצרים זוג זיהוי?

כך מגיעים למסך יצירת מפתח API
כל הערכים הנדרשים מופיעים
שלב ראשון: ניווט אל מסך יצירת מפתח API

תפריט הגדרות (גלגלי שיניים פינה ימנית עליונה)->נהל משתמשים->איתור שם המשתמש (העצמי) ברשימת המשתמשים (אם קיימים יותר מאחד)->בשורה של המשתמש הרלוונטי, לחיצה על כפתור כתום לעריכה->מעבר לכרטיסיית  “מפתח API”.

שלב שני: יצירת מפתח

יש ללחוץ על כפתור “צור מפתח חדש”

שלב שלישי: העתקת המזהה, המפתח ומספר המזהה של החברה במנוי

נא תשומת לבך! יש להעתיק גם את המזהה וגם המפתח ולהדביק אותם למיקום אחר (למשל קובץ טקסט) מכיוון שמיד עם הלחיצה על כפתור “צור” בשלב הבא, ערכים אלה יוסתרו ולא יוצגו עוד לעולם בתוכנה מטעמי אבטחת מידע.

בשלב זה אפשר גם לתת שם למזהה ה-API (אופציונלי-לא חובה) על מנת להפריד בין מזהים שונים שתיצרו למטרות שונות. למשל מזההאחד לתכנה עסקית חיצונית, ומזהה נוסף לאתר אינטרנט שהוא חנות ווירטואלית.

הערה חשובה: יש לשים לב למספר המזהה של החברה ולהעתיק אותו גם. הסיבה: היות ובלינט אפשר לנהל מספר עסקים (“חברות”) תחת אותו מנוי, חשוב מאוד והכרחי להפנות בקשות API אל מזהה החברה הנכון.

שלב רביעי ואחרון: שמירת מזהה ה-API והמפתח: לחיצה על כפתור “צור”
נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה