לינט – הפקת חשבוניות באינטרנט

לינט מכילה תכונות רבות שהופכות את השימוש בה ליעיל במיוחד עבור העסק שלך. ניתן לבצע בה מגוון רחב של פעולות בתחום הפיננסי והניהול של העסק בנוסף ליכולת הפקת חשבוניות באינטרנט. נציין פה את היתרונות שמבדילים את לינט משאר התוכנות הקיימות בישראל. בנוסף, נזכיר את היתרון של שימוש בתוכנה בענן במקום חשבוניות נייר בפנקסים:

חתימה דיגיטלית מאובטחת :

על פי תקנות רשות המסים מותר לשלוח במייל רק חשבוניות ממוחשבות וחתומות דיגיטאלית. קיים בלינט, על כל גרסאותיה, מרכיב מובנה המייצר חתימה דיגיטאלית מאובטחת ומטמיע אותה בחשבונית. כך, החשבונית העומד בדרישות החוק לצורך משלוח במייל כ”מסמך ממוחשב”.

שליחה מהירה וחיסכון בזמן :

ישנו בתוכנה רכיב המסוגל לשלוח מיילים במהירות מלינט עצמה, ללא צורך בפתיחת תוכנה אחרת. כך יוצא שלינט מייעלת את העבודה של הפקת החשבוניות באינטרנט. כל זה, במהלך קצר ובמסך אחד.

הפקת חשבוניות באינטרנט באמצעות פקודות מתכנות חיצוניות:

לא רק שהתוכנה עצמה יודעת להפיק חשבונית ממוחשבת ולשלוח אותה במייל. היא גם יודעת לקבל פקודות מתוכנות חיצוניות ומאתרי אינטרנט. כך התוכנה בעצם הופכת להיות מכונת הפקת חשבונית דיגיטלית (או כל מסמך אחר). כאשר נלווית לתכונה זו יכולת התוכנה לשלוח אותם במייל ללקוח באופן אוטומטי לינט הופכת להיות מכונת בילינג.

דגש על התממשקות לוורדפרס:

לאור הביקוש הרב פיתחנו תוסף חינמי שמתממשק ישירות לחנויות וורדפרס/ Woocommerce . מה שמאפשר לאתר מסחר אלקטרוני המבוסס על פלטפורמה זו לשלוח חשבוניות מס באופן אוטומטי!

אין דרך קלה ופשוטה יותר להפקת חשבוניות באינטרנט במהירות מאשר להירשם כאן. לקבל חשבון משתמש, ותוך דקות להשתמש בתוכנה אונליין, על גבי השרתים המאובטחים שלנו. הרווח הוא כפול: אפשר באמצעות לינט לא רק להפיק חשבוניות, אלא גם לנהל את העסק ביעילות.

הדגמה לשימוש בלינט להפקת חשבוניות

מסמך זה נכתב ונערך על ידי ארי בן חור. כל הזכויות שמורות למחבר  © All Rights Reserved .אין להעתיק, לצלם, לפרסם את הנאמר במסמך זה בכללותו או בחלקים ממנו ללא קבלת אישור מבעל הזכויות מראש ובכתב

הרשמו עכשיו לניסיון חינם ל-30 יום

ללא התחייבות, ללא מסירת כ’ אשראי.

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה