הקדמה בשנים האחרונות מביאים אתן לא מעט אפשריות והצלחות כאשר המטרה היא בין היתר גם לקצץ בכוח אדם, להפוך את העסק פרודוקטיבי יותר ובו זמנית להגדיל את חתך הלקוחות בזכות שירות ללא פשרות. לא מבינים במה מדובר?

מבין כל המוצרים המוצגים בשוק הפתוח הרשו לנו להציג בפניכם את הקופה שמזמן כבר לא מצריכה איוש מסובך. קופה רושמת מדהימה שמייעלת את כל תהליכי הארגון ובו זמנית מסייעת לכם לשמור על הלקוחות הקיימים ולזמן אליכם בקלות לקוחות חדשים. 

יתרונותיה של קופה רושמת למסעדות 

יש לכם לקוחות מרוצים ונאמנים שלא מוותרים ואוהבים לבחור בכם בכל פעם מחדש? חלק מזה קשור בהחלט לעניין קופה רושמת למסעדות. קופה רושמת למסעדות שעושה את כל העבודה עבורכם ומשפרת לא רק את זמני התגובה של העובדים אלא גם את יעילות הארגון בצורה מושלמת וללא כל מאמץ. 

יש לכם עובד מדהים שתמיד טוען שהוא ומחשבים זה לא הדבר המושלם? כשיש קופה רושמת למסעדות מסתמן שלא צריכים להיות ידענים גדולים. פשטות הפעולה מועילה גם לאותו אחד שעובד נהדר אבל לא מכיר את הסביבה הממוחשבת.

אז מה צריך בכדי שאותו עובד יהיה מיומן ויתפקד מדהים בעמדת הקופה? רק לעשות לו הכרה קצרה והוא לבד יבין את רמת הידידותיות וכך גם את האפשרות ללמוד הכול בקלות וללא סיבוך מיותר. 

אחד הפרמטרים הלא פחות חשובים קשור בשיווק ונוכח התחרות הגדולה בתחום המסעדנות לא תמיד מצליחים להרוויח את זמן התגובה של הלקוח. לכן אם יש לכם קופה רושמת אתם בקלות יכולים לייצר לו כרטיס המזכה אותו במבצעים והנה- יש לכם לקוח חדש שבטוח יחזור למסעדה לצרוך את מוצרי הדגל שלכם. 

מעבר להיבט השיווקי מערך הקופה מצליח לחסוך לכם לא מעט בכוח אדם היות והוא זה המתריע גם לגבי עניין הספקים, הסחורות ואפילו הנהלת החשבונות- הייתם מאמינים? הכול תחת “קורת קופה אחת” ואין לכם דאגות. 

למה כדאי לשלב קופה רושמת לעסק? 

מעבר לכך שקל לתפעל את הקופה אין צורך להחליף בה חומרה והדבר הטוב ביותר הינו איתור כל מוצר ומוצר באמצעות סריקת ברקוד פשוטה. כמו כן ניתן לאתר כל מוצר על ידי הקלדת שמו או מספר קטלוגי. 

מבין מכלול היתרונות חשוב לציין גם את עניין הבקרה אודות נוכחות העובדים ובפרט כשאתם לא תמיד נמצאים בארגון. קופה רושמת לעסק – קופה שלא רק יודעת לעשות פעולה אחת או שניים אלא בו זמנית לתעד את כניסתם ויציאתם של העובדים בקלות ואמינות רבה. 

בסיכום דבר כשמדברים על קופה רושמת לעסק מדברים על קופה רבת פעלים, קופה שיכולה ויודעת לדקדק ולעשות כמה וכמה דברים בו זמנית? מה תפקידכם בכוח? מבחינת הקופה אתם יכולים להפקיד את העסק בידיה הנאמנות ולהתפנות לשאר הדברים הלא פחות חשובים. 

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה