השימוש במיילים בפרט ובמערכות ממוחשבות בכלל, הוא היום סטנדרט בבתי עסק רבים, לכן חשבוניות נייר סביר שייעלמו מן העולם בשלב מסוים ואותן יחליפו חשבוניות דיגיטליות שיישלחו ישירות למיילים של הלקוחות. חשבונית דיגיטלית היא בעלת יתרונות רבים, הן עבור בעל העסק והן עבור הלקוח, אבל כאשר קופה רושמת מוציאה חשבונית – שעשויה להיות חסרת משמעות לכאורה, בשביל חלק גדול מן הקונים, מדובר בפועל בעניין בעל משמעות עצומה לבעל העסק עצמו ולכן יצירת חתימה דיגיטלית היא חיונית כל כך.

אילו יתרונות יש לחשבונית דיגיטלית?

 

היתרון הברור של חשבונית דיגיטלית על פני זו המודפסת על נייר, הוא כמובן החיסכון בנייר והיכולת לשמור על איכות הסביבה. בנוסף, חשבוניות מודפסות בדרך כלל נמחקות אחרי תקופה ולא ניתן לראות את הכתוב על גביהן, עניין מועד לפורענות כאשר לקוח מבקש לממש זיכוי או להוכיח קנייה, תהא הסיבה אשר תהא. חשבוניות שחתומות דיגיטלית ונשלחות למייל או לסלולרי של הלקוח, מאפשרות לו לשמור את הוכחת הקנייה עד מתי שיחפוץ ולהיעזר בה בכל עת, מבלי לחשוש למחיקת הנתונים או להיעלמות הדיו.

היתרון הגדול ביותר של השימוש בקופה רושמת שמוציאה חשבוניות דיגיטליות, הוא ביכולת של בעל העסק לקבל מידע רלוונטי ומעודכן בכל עת על העסק שלו ולהשתמש בו לצרכים שונים, כאשר הראשון שבהם הוא הנהלת חשבונות שמתבצעת ללא דופי וללא חשש מאיבוד מידע או זיופים.

חתימה דיגיטלית חיונית לשמירה על סדר בהנהלת החשבונות

 

בעלי עסקים שמנהלים ספרי חשבונות עלולים למצוא את עצמם מבולבלים וחסרי תשובות, כאשר מגיעה אליהם ביקורת של מס ההכנסה, או שהם נדרשים להגיש מסמכים שיש להם משמעות בהיבט של תשלומי מיסים. ההתעסקות עם מסמכים, דפים, חשבוניות וקבלות שמודפסים על נייר, עלולה להפוך למורכבת במיוחד וחסרת תועלת, כאשר היעלמות של חשבונית מסוימת עלולה “להפיל” עסק, במיוחד אם מדובר בעסקה שהיה מעורב בה כסף רב.

חשבונית דיגיטלית פותרת את כל הבעיות הללו, בכך שהיא מאפשרת לשמור על הסדר בצורה המיטבית והעברת הוכחות הקנייה והעסקאות מתבצעת כולה בצורה ממוחשבת. חתימה דיגיטלית מונעת כל הסתבכות מול רשויות המסים, כיוון שהיא הופכת כל חשבונית לייחודית וחד פעמית, משמע שהיא לא ניתנת לזיוף.

כיצד קופה רושמת שמוציאה חשבוניות דיגיטליות יכולה עוד לסייע בניהול העסק?

 

השימוש בקופה מתקדמת וחכמה, שבנוסף להוצאת חשבונית דיגיטלי חתומה – משלבת כמה תכונות נוספות, הופכת אותה לכוח עזר משמעותי עבור בעלי עסקים. הממשק הממוחשב והמתקדם, מאפשר ניהול מרחוק במגוון היבטים: ניהול מלאי ורכש, קבלת מידע על מכירות ויחסי המרה אם מדובר בחנות אינטרנטית ואפילו  מתן אינפורמציה על נוכחות עובדים ושעות עבודה.

הקופה החכמה למעשה מייעלת תהליכים רבים בעסק ומייתרת את הצורך בשימוש בכוח אדם, לכן היא חוסכת כסף רב ומעלה את הרווחיות. מבחינת היתרונות של קופה כזאת עבור הלקוחות – התייעלות של עסק מאפשרת לו לספק שירות מהיר יותר, הפיכת חלק מההתנהלות לאוטומטית מאפשרת לבעלי העסק להוריד מחירי מוצרים במקרים מסוימים, כך שהלקוח בסופו של דבר מרוויח.

 

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה