מנויי חבילות הענן GOLD ו-PRO, זכאים לקבל תמיכה במייל ובטלפון ללא עלות. רצוי לשלוח את בקשת התמיכה מתוך התוכנה, בתפריט תמיכה->בקשה לתמיכה, (או כפתור "תמיכה" בקיצורי הדרך שבמסך הדשבורד) מכיוון ששליחת בקשה בצורה זו היא הנוחה ביותר למשתמש וגם מסייעת לנו בפתרון הבעיה בכך שהיא מצרפת אוטומטית נתונים על אירועים שקרו בתוכנה בסמוך להופעת הבעיה.

משתמשי הענן במסלול BASIC יכולים לקבל תמיכה טלפונית תמורת תשלום. החיוב הינו לפי שעות עבודה.  .

לפני פניה לתמיכה בחבילת ענן-BASIC יש תחילה לרכוש שעת תמיכה אחת לפחות עם תחילת הפניה הטלפונית למספר 0722711800 ולתאר במדויק ככל האפשר את מהות הבעיה.

 

 

 

שעות העבודה של התמיכה הטכנית

ימים א' עד ה'

 

9:00-17:00

מספר המשתמשים הרשומים באתר

למעלה מ- 6500

שנות קיום התוכנה

6

תוכנה רשומה

Irs Registered Application Approval