אם הגעתם לכאן סביר להניח שיצא לכם לשמוע לא מעט אודות החשבונית הירוקה ששיגעה את העולם. אנו מאמינים שגם לכם אין זמן וכוח להתעסק עם כל כך הרבה ניירת מודפסת, הגיע הזמן להצטרף אל הקדמה ולהיות חלק מן האנשים המנפיקים חשבוניות ירוקות ללא שום מאמץ, בקלות, נוחות ומהירות תוך כדי שמירה על איכות הסביבה.

רגע, אז מה זה בעצם חשבונית ירוקה?

כאשר אנחנו מדברים על חשבונית ירוקה אנו למעשה מדברים על חשבונית ממוחשבת אשר נותנת לנו את האפשרות לתעד, להפיק ואף לשלוח חשבוניות בצורה דיגיטלית באמצעות דוא”ל ו/או מסרון. כאשר אנחנו מדברים על חשבונית ירוקה אנו מייחסים לה לא מעט יתרונות הן סביבתיים והן פרקטיים ויעילים לסביבת עבודה מודרנית.

מה הם היתרונות של חשבונית ירוקה?

חשבונית ירוקה טומנת בחובה לא מעט יתרונות אשר יכולים לעזור לכם לשנות את איכות החיים שלכם בצורה משמעותית:

  • שמירה על הסביבה – נתחיל ונאמר שחשבונית ירוקה עוזרת לכם לשמור על הסביבה מאחר והכל נעשה בצורה ממוחשבת וידידותית ללא הצורך בכריתת עצים מיותרים.
  • חיסכון כלכלי – אם אנחנו מסתכלים על הגישה המסורתית אנו מגלים כי בעבר היינו משלמים לא מעט על ציוד משרדי, חותמות גומי, פנקסי חשבוניות, דפים, דיו, מדפסת ואף שולחים את החשבוניות לאורך כל רחבי הארץ. כאשר אנחנו עובדים עם חשבונית ירוקה אנו עושים את הכל בצורה ממוחשבת ודיגיטלית ללא צורך בהתעסקות מיותרת ובחיסכון של מאות שקלים בחודש.
  • לעבודה בצורה מודרנית וחכמה – אפשר להגיד כי המירוץ להתייעלות עסקית והרצון להיות תמיד פרודוקטיבי בוער אצל כולנו. כאשר אנחנו עובדים עם חשבונית ירוקה ניתן לומר שזו התייעלות עסקית לכל דבר ועניין מאחר וניתן לגשת אל חשבונית שונות ואף להנפיק חשבוניות חדשות מכל מקום ובכל זמן. יחד עם זאת, אנו לא צריכים להיות חרדים מהעובדה שאולי איבדנו את אחת מן החשבוניות שלנו מאחר וכולן נמצאות עבורנו בענן ומחכות לשיגור דיגיטלי גם כן אל רואה החשבון שלנו.

גם קופה רושמת וגם חשבונית ירוקה: האם זה אפשרי?

כאשר אנחנו מדברים על חשבונית ירוקה אנו מדברים על מוצר צריכה הכרחי, יחד עם זאת לרוב חשבונית ירוקה תגיע אלינו יחד עם מערכת ייעודית אשר כולנו מכירים בתור קופה רושמת. אם אנחנו מדברים על הקופה הרושמת המסורתית אנו מדברים על קופה ישנה יחד עם מפתח ייעודי אשר אנו מסובבים בכל עסקה לשם הכנסת הכסף לקופה והוצאת עודף. יחד עם זאת, קופה רושמת ממוחשבת נותנת לכם לא מעט אפשרויות אשר הופכים את העבודה לפרודוקטיבית, יעילה ואיכותית הרבה יותר.

  • ניהול נוכחות בצורה ממוחשבת וייעודית
  • ניהול מלאים
  • קבלת תשלום באשראי ו/או דרך אפליקציות תשלום ייעודיות
  • דוחות מכירה מפורטים הכנסה אל מול הוצאה בצורה מהירה וממוחשבת
  • גישה מלאה לכל הנתונים הרלוונטיים לעסק שלכם

גם קופה רושמת וגם חשבונית ירוקה: לינט

כאשר אנחנו מדברים על קופה רושמת אשר מכילה בתוכה חשבונית ירוקה אנו מדברים על מוצר צריכה בסיסי לכל עסק. חברת לינט נחשבת לאחת מן החלוצות בתחום העסקי ומפעילה עבורכם תוכנה ייעודית לניהול העסק תחת מטרייה אחת.

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה