אם הגעתם לכאן סביר להניח שגם לכם יצא לשמוע על הבשורה החדשה בתחום הניהול העסקי – תכנה שהיא גם חשבונית ירוקה אך גם מכילה קופה רושמת אשר עוזרת לכם לנהל את כל התהליכים העסקיים בעת ובעונה אחת. חברת לינט נחשבת לאחת מן החלוצות בתחום הייעול העסקי ומחזיקה באחת התוכנות האיכותיות והיעילות ביותר לניהול העסק שלכם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – החלטנו לעשות לכם מעט סדר.

מה זה למעשה קופה רושמת?

כאשר אנחנו חושבים על קופה רושמת ישר עולה לנו אסוציאציה של קופה ישנה הנמצאת בקיוסק השכונתי בו גדלנו, בכל אופן אתם לא טועים זוהי למעשה קופה רושמת מסורתית. בשנים האחרונות יחד עם עליית הטכנולוגיה והקדמה אנו רואים גם קופה רושמת ממוחשבת אשר נותנת לנו אפשרות לשים דגש עסקי על לא מעט אספקטים. קופה רושמת הוא למעשה כלי אשר דרכו ניתן להוציא חשבונית ירוקה, לנהל את העסק שלכם מרחוק, ניהול מועדון לקוח, מלאים, לעקוב אחרי דוחות הוצאות והכנסות, שעון נוכחות, ניהול המשמרת ואף מעקבים מרחוק ובזמן אמת על המתרחש.

קופה רושמת: פרודוקטיביות, יעילות ונוחות

לא מעט אנשים תוהים למה לעבור לקופה רושמת, כאשר אנחנו מדברים על קופה רושמת אנו למעשה מדברים על ביטוי נרדף לפרודקטיביות, יעילות ונוחות. קופה רושמת נותנת לכם את האפשרות לנהל את העסק שלכם בזמן אמת, מכל מקום יחד עם דוחות מקצועיים ואיכותיים לגבי כל המתרחש הן ברמה היומית והן ברמה החודשית. קופה רושמת בניגוד לחברה הישנה אינה אך ורק לשם אחסון כסף אלא עוזרת לכם לקבל מידע חיוני והכרחי על העסק.

שמירה על איכות הסביבה: חשבונית ירוקה

קופה רושמת ממוחשבת נותנת לכם את האפשרות להוציא חשבונית ירוקה. חשבונית ירוקה היא למעשה החשבונית של האלף החדש, חשבונית זו ניתנת בצורה ממוחשבת תוך כדי שמירה על איכות הסביבה. החשבונית נשלחת בצורה ממוחשבת, יעילה ומהירה למייל ו/או לפלאפון הפרטי של הלקוח ומתועדת אצלכם במערכת. בונוס נוסף: ניתן לשגר את כל החשבוניות החודשיות אל רואה החשבון בלחיצת כפתור ובלי לבזבז זמן.

מה הם השירותים אותם אנו מקבלים בקופה רושמת?

קופה רושמת נותנת לכם את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של פונקציות, על קצה המזלג אילו הם הפונקציות השכיחות:

  • חשבונית ירוקה דיגיטלית
  • ניהול מלאים בצורה נכונה וחכמה יחד עם מערכות התראה וגריעה מן המערכת במקרה של חוסרים
  • שעון נוכחות ממוחשב עם מעקב
  • דוחות מכירה מסודרים הן ברמה יומית, שבועית, חודשית ושנתית
  • מעקב אחר פדיון העסק
  • ניהול מרחוק בכל זמן ובכל שעה
  • קבלת תשלום באשראי ו/או באפליקציות ייעודיות

לינט: תוכנה לניהול העסק

חברת לינט נחשבת לאחת מן החלוצות בתחום הקופות הרושמות ונותנת ללקוחותיה ליהנות ממעטפת מלאה בכל הקשור לניהול העסק שלכם יחד עם ניהול משתלם ומהיר תחת קורת גג אחת. 

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה